Vitaj

 Vitaj další rok. Vitaj ja :))). Opäť. Nemá význam sa ospravedlňovať seba či niekomu inému za absenciu príspevkov. Jednoducho to tak vyvstalo a uvidíme, čo prinesie čas. 

V každom prípade - mám za sebou rok náročný, plný zmien a pomalých krokov vpred. Skúšania, čo opäť môžem, čo ešte nemôžem, čo zvládne môj chrbát a čo chce moja hlava, čo asi tak skoro nebudem môcť,  kde môžem pridať. Tatry som preletela ľahkosťou, o akej som ani nesnívala, výletov bolo neúrekom a presne po roku od operácie prvýkrát vybehla.  Prihlásila som sa na kurz inštruktora pilatesu, nie kôli certifikátu, ale aby som si neublížila. Fotenie som úplne zanedbala, z prace som dostala výpoveď, som na úrade prace, ale snažím sa užívať si každú voľnú chvíľu a krásy života. Hýbem sa, každý deň sa potrebudujem prejsť a každý deň cvicim, pretože cítim, že tak je to správne. Aaaa aby som nezabudla. Prihlásila som sa na angličtinu. Bojujem s ňou. 



Komentáre

Obľúbené príspevky