Šťastné a veselé

 Vianoce. Čas ubieha tak rýchlo. Prajem si zdravie. Celej rodine. To je najdôležitejšie. Teraz hlavne pokoj. V tieto dni bola hlava plná myšlienok, úplne zbytočne a úplne zbytočných - že či stihnem napiect všetko čo mám v pláne... Veľa udalostí sa udialo od posledného príspevku. Hýbem sa čoraz viac, rozsah pohybu čoraz väčší. Až to preháňam a mám čo robiť, aby som sa skrotila, pretože áno, je to cítiť. Nechce moje telo, aby som sa zohýbala. Najlepsie chodiť rovno ako svieca.   

Cvičím každý deň. Hodina až hodina a pol. Žiadne lážo plážo. Pekne si oddreť core. Yoga ešte nie, na to je priskoro. A prechadzka každý deň aspoň trochu. Ale dnes sa mi neche, bo včera veľa varenia a dnes bolo pokračovanie, tak dnes oddych. 

Štedrovečerný stôl nachystaný, už len rybka a mňam.

Majte pohodové sviatky plné lásky a pokoja. 



Komentáre

Obľúbené príspevky