20.1.2021

 Včera prechadzka, ktorá mi neurobila moc dobre, bo nanič topánky. Úprimne. Naho..o topánky. Obyté prsty, otlak na členku, tvrdé a ťažké ako z ocele. Prišla som zmorená ako mulica. Neviem, čo ma to napadlo, dať si práve tieto.

Po večeroch čítam. Black Out. Výborné čítanie, aj rýchly spád, aj bohatý obsah, podrobné opisy. O výpadku elektriny na území celej Európy v zime. Hmmm. Mala som z toho, v kombinacii s reálnym počasím, desivé sny - že mi je zima. Potom ma napadlo, že mi môže byt zima i kôli tomu, že som spala v tričku s krátkym rukávom. Sny sa zlepšili-lepšie som sa na noc obliekla ...

Dnes mi na rehabilitácii dali nový cvik. Myslím, že teraz už určite umriem. 

V hlave mi hlodá jedna myšlienka, no potrebujem nakopnúť. Možné, keď som to dala sem na papier, sa k tomu dokopem. 





Komentáre

Obľúbené príspevky