16.1.2021

 Po veľmi dlhej dobe Ema navrhla aktivitu so mnou. Fotiť. Sa. V ten deň kosa nahovado. Ja o pol druhej rehabka, to pol hodiny cesta tam, necelá hodinka cvičenie a pol hodinka cesta späť. Dieťa ma už na ceste čakalo, vyfintené do krásy. Ešteže bolo všade kopec blata, tak sa stratili jej špinavé topánky. Na Brezina som postúpala po všetkých krtincoch. Počasie moc neprialo, začalo padať niečo ako snehoprš a prsty som mala úplne skrehnuté. 

Chcela najmä foto ako Glum s prsteňom Moci, pretože ho dostala od kamarátky pod stromček. Zopár fotiek vydarených. A chce sa naučiť fotiť aj ona. Ok. Možno vďaka tomu opäť vyjdeme spolu von. 

Zhrabla mi kabát. Všetko mi je príliš veľké, strácam sa v tom a vyzerá to smiešne. Tak ho začala nosiť ona. Vlastne mi to vôbec nevadí, ale vadí mi že ja teraz kabát nemám :)))). Tuto jesen som si kúpila bundu po mnohých rokoch. Som si povedala, že keď už mám.  Zime chodiť po Brezine, nech som tomu adekvátne oblečená. Kúpu kabáta nechám na jar... keď bude výpredaj 





Komentáre

Obľúbené príspevky