14.1.2021

 Včera kontrola u neurologičky a dnes u obvodnej. Potešilo ma, že mi dali kontrolu jedna až po liečení a druhá tesne pred liečením, takže o mesiac.  Môžem sa venovať naplno rehabilitácii a cvičeniu. Veľmi pomaly sa to telo rozbieha. Jogové pozície sú náročné, svaly stuhnuté, kým sa dostanem do takej formy, v akej som bola pred tým, ako ma si platnička povedala dosť, potrvá to celé mesiace. Niektoré rehabilitačné cviky sú bolestivé a sú dni, kedy po cvičení pociťujem omnoho väčšiu bolesť ako pred cvičením. No a stehno po rehabilitácii stŕpnutejšie ako pred ňou. 

Najväčšiu radosť mám ale stále z prechádzok. Toto prechadzka hlbolko do lesa za Selcom smerom na Inovec. Tam kdesi, nejaké 4 kilometre po lesnej ceste prvorepubliková vila s bazénom. Sánka dole😮. Veľmi by som chcela vidieť interiér, izby, osvetlenie, dvere. Pali ma tam vzal na jar, teraz sme šli v neskorú jeseň. Aj som mala strach, či to prejdem, takú vzdialenosť tak skoro po operácii, ale dalo sa.  Olesz som pociťovala vlastne až ku koncu prechádzky, zajedno som už bola unavená, zadruhé-vracali sme sa o asfaltke(aby sa mi náhodou nešmýkalo na prudkom kopci), a chôdza v tvrdých turistických topánkach po tvrdom podklade - no cítila som každý krok v chrbte. 










Komentáre

Obľúbené príspevky