20.10.2020. 

Mám nízky tlak. Vďaka tomu i vďaka liekom by som stále spala. Hlava sa mi to i ako na kolotoči, ale aspoň mi už nie je zle. Túto noc som si už nedala Tramal. V nemocnici som brala od bolesti 4 tabletky denne-dve hneď ráno, jednu poobede a jednu večer. A nič. Tieto, ktoré mi predpísal po príchode domov lekár, sú asi nejaké nepodarené generiká, bo mi je z nich tak zle... predvčerom v noci som sa zobudila na to, že mi je zle, točí sa mi hlava a s hlavou u všetko naokolo.  Nočný stolík nadobúdal natiahnuté tvary, začal pred mojimi očami plávať a vlniť sa a vlnilo sa i všetko na ňom. Moje pohyby boli spomalené a celá som bola ako v tranze. Keď som zavrela oči, zdalo sa mi, že celé moje telo sa vznáša... Fuj, ešteže som zaspala. Takze Tramal, koniec. Bolesti až také nemám, stačia ostatne oblbováky, ktoré ma tlmia, aby som nebola príliš akčná. 


Presne takéto tvary nadobúdali predmety:))).  No a nezľaknite sa. Street art z podchodu v Trenčíne. 

Komentáre

Obľúbené príspevky