27.10.2020

17 dni od operácie. Dvakrát denne rehabilitujem. Počas dňa prechádzka. Každý deň prejsť trochu viac a viac. 

...tak dnes som sa zničila! Za domom lesopark Brezina, hurá do kopca na Kozí vrŕšok. Ešteže tam bola lavička, kde som sa zosunula a poležala som, keď už sedieť nemôžem. Tempo pomalého slimáka, viac ako tri kilometre to neboli a išli sme to dve hodiny! Nevládzem sa ani prezliecť, večeriam v posteli! čo je úplne mimo môjho presvedčenia, ale najbližšie dve hodiny nechcem stáť a zaťažovať chrbticu. A predstava, že ma čakajú ešte rehabilitačné cvikly.... nie! nácvik do schodov si určite odpustím. Panebože, dúfam, že som tú chrbticu moc nezarazila. Trochu mám strach. Myslím,  že sestričkám na neurochirurgii by vlasy dupkom vstali  

Ale v lese je teraz nádherne!



Komentáre

Obľúbené príspevky