22.10.2020
Keď som  hodila na strednú, túžila som ešte trochu podrásť, aby som mala modelkovskú výšku. Merala som presne 170cm. Chcela som aspoň o pár centi viac...
Čas letí a keď ma nejaké dva-tri roky dozadu v rámci pravidelnej lekárskej prehliadky v práci merali, zrazu že-169cm. Predvídateľné. Vekom sa človek scvrkáva. 
Na prechádzku som si obliekla tieto suprové nohavice. Hmmmm. Niečo sa mi na nich nezdá. Keď som ich kupovala, boli perfektné, pri nosení sedeli ako zadok na šerbel.
Že sú mi veľké v páse, to si ani nevšímam, bo nemocnica. Ale oni sú mi akési kratšie!!!!!!!!!!!!!! Pali mi tvrdí, že keď ma drží za ruku, je to iné, aj ja to cítim....
Včera som sa preto odmerala. Na stene máme storočné značky, ako deti rástli, i ja som tam naposledy spred roka.... no do čerta a naozaj! 
ONI MA NATIAHLI! 
Meriam 172 cm! 
A áno, vďaka tomu, že ma nič neboli, chodím vystretá 




Komentáre

Obľúbené príspevky