29.6.2020
Nepodarilo sa mi splniť všetky predsavzatia z predchádzajúceho príspevku, zato som urobila niečo iné. Tak sa to snáď vyrovná. Víkend bol obohacujúci a plný prechádzok a stretnutí s priateľmi. Fotky až keď sa k nim dostanem. Zopár kliešťov, kopec zábavy, syn doma, no čo viac si priať. 
K tým predsavzatiami z minulého týždňa- zostávajú na tento týždeň! Stihla som iba jeden závesný kvetináč, ale zbytky som zužitkovala na další kvetináč! A z toho sa obzvlášť vytešujem. 
Hľadala som vhodný ozdobný kvetináč na difenbachiu, pretože doma som už nič v takej veľkosti nemala. Ale dať kopec peňazí zaň sa mi práve nechcelo, preto som to vymyslela takto:




Presne v mojom štýle. A zisťujem, koľko ich ešte potrebujem :). 
Od Lydky som si doniesla rozmarín. Suším a pokúšam za zakoreniť. Lebo take rozmarínové grissimi sú  fantastické! 

Komentáre

Obľúbené príspevky