poznámky

...nie tie v žiackej knižke:). Aj keď, aj tie sú mnohokrát zaujímavé a vypovedajú o dianí.

Myslím myšlienky, ktoré sa mi honia hlavou a potrebujem ich zapísať, keďže by som ich rada zaznamenala sem na blog.
Diáre sú jednou z mojich úchyliek. Mám ich...zbytočne veľa.. Milujem zápisníky, ten papier, ich vôňu. Nádhernú obálku, za ktorou sa môžu skrývať tajomstvá. A tie moje tajomstvá sú teda dobre ukryté, keď ani sama neviem, v ktorom zápisníku mám čo zapísané. Pretože v každej kabelke mám jeden, a ešte v nočnom stolíku pri posteli, ešte v knižnici, i u Emi v izbe. A jeden v práci! To aby som tam zachytávala myšlienky v letku, najmä na nočnej. To sú vám uleteniny:). Len smola, že si ho neberiem aj domov, aby som vedela, o čom som chcela v tú či onú noc o ,napríklad, 01.23 hod. písať.
Tak ako som si zapísala, že chcem písať o diároch a zápisníkoch. Moja maličkosť, s mojím vekom, totiž občas bojuje proti deceptikonom. Mladšia generácia vie, kto sú deceptikoni. Sú to mysliace stroje, roboti, z vesmíru. Inak povedané z Transformerov:)))). Ujalo sa to u nás- elektronika, ktorá nás stále viac ovláda sú deceptikoni. Práčka, umývačka, to je ok. Ale už taká Jura(kávovar), ktorá si každú chvíľu pýta odo mňa vyčistiť, Adamov počítač, ktorý požaduje odo mňa nezmysly a podobné moderné elektronické..... a už píšem o niečom úplne inom ako som chcela.....

...ale zrazu som prišla na to  -hľa, svetlo- (akoby povedala Ema), že môj inteligentný mobil
 má zápisník(óóó, aký šok) a ja už diáre a zápisníky nemusím ťahať v kabelkách. Môžem ich vyložiť, nechať ich doma ako dekoráciu a používať iba jeden, v ktorom budem mať tie najnevyhnutnejšie poznámky, ako pin-y, heslá a podobné hlúposti, ktoré nás tiež ovládajú a všetci deceptikoni to od nás chcú, aby sme si to zapamätali. Pretože to by zas nebolo ono, keby som už nemala prečo kupovať také krásne diáre.
A pero. Také, ktoré dobre padne do ruky. ako by povedala Anna zo Zeleného domu: ,,také, s ktorým sa píšu dobré poviedky, také, ktoré neškrípe. Pretože s perom, ktoré škrípe, sa nepíše dobre, ani nejde s ním napísať pekné slová,, Takže stále pero. pre mňa najlepšie atramentové. A zápisník. K krásnou obálkou. S riadkami. Smotanovým papierom, nie bielym. A s gumičkou, aby sa neotváral komukoľvek. A s vôňou papiera.

 Mimochodom, všimla som si, že i Adam si píše poznámky. Nečudo, veď je to študent. Ale nie školské poznámky do zošitov. Kúpil si malý zápisníček v hrebeňovej väzbe, ktorý nosil vo vrecku a písal a kreslil si doň to, čo mu ide hlavou, vo vlaku, pri čakaní na zástavke... Hnusný zápisníček, čo sa rozpadal, mal oslie uši a pôsobil ako somrák. Preto mu Ježiško priniesol elegantný malý Moleskin:) A je rád, Ježiško, že sa používa.

Komentáre

Obľúbené príspevky