Little party never kill nobody



Nie, malá párty nikdy nikoho nezabila:), ale po tejto sme sa spamätávali skoro dva dni. Teda, aby som uviedla na všetko na pravú mieru - objem alkoholu bol neuveriteľný jeden pohár vína ako prípitok za celú noc:))). A to sme nešli ani autom! Nie, že by nebolo čo, ale nebol ČAS!!!
Swing ples v Trenčianskych Tepliciach. Jediný ples, o ktorý mám záujem, na ktorý sa teším celý rok a už teraz sa teším na ten ďalší. Nádherný vo svojom prevedení, v kostýmoch, v hudbe, v jedle, v programe.
Musela som v tom období prežiť jeden zo svojich minulých životov, neviem si inak predstaviť svoju lásku k prvorepublikovej architektúre, móde, hudbe.
Ako som spomenula, spamätávali sme sa potom dva dni - bolelo nas oboch cele telo, musela som sa riadne ponaťahovať yogou, aby som pouvoľňovala svaly, ktoré priam kričali, že som ich zobudila:). Tak a o rok opäť, priatelia!


Komentáre

Obľúbené príspevky