kopa na zemi

nevadí mi to, nosiť veci zo sekáča. A dávam veciam druhú šancu! Niekedy na tam natrafím na také poklady, že by som sa v obchode nedoplatila. Hlavne ľanové veci v lete. Ale teraz som potrebovala Eme rifle, bo akosi narástla! a i sebe. Skončilo to v skóre: Ema - rifle, pulóvrik s kapucou! a pulóvrik a la mikina a rifľová košeľa!  Bola nadšená. Ja - rifle, pulóvrik, fantastický rolák a čiapka. Adamovi sveter, ktorý vraj nebude nosiť, ale internátny život je krutý:))). To všetko za 25e. Som nadšená. Zdá sa, že je to všetko v smutných čiernych farbách, no moja skriňa hýri farbami, takže toto ju trochu skrotí. No nech reťazce zabudnú, že sa na mne uživia...
Inak, po týždni liečenia nachladnutia som zistila, že vek je krutý a pripomína na! Ráno som zašla na yogu a kĺby mám boľavé, hlava na vode, celé telo unavené. Nuž, 20je ďalej ako za zákrutou:))) Zázvorový čaj je slabý, idem si kúpiť víno a uvariť!

Komentáre

Obľúbené príspevky