Tie hlášky by som mala zapisovať!



Pôvodne som chcela písať článok o Aténach. Ale Emina prítomnosť a perly vychádzajúce z jej úst mi o nedovolili. Smejem sa, až mi slzy tečú.
Dnes spomínala na svoje prvé dni v škole, do ktorej nastúpila, keď sme sa presťahovali sem, do Trenčína. Okrem iného na angličtinárku, ktorej sa vtedy bála(ako teraz vraví - najviac na svete). Vraj jej sen bol ísť do Saint Tropez. Emu to prekvapilo, pretože podľa nej by mala trénovať skoky do truhly:) Sorry, že mi je to smiešne, ale je mi to smiešne!
Ako darček ku dňu matiek mi chcela dať - prosbu o pomoc pri matematike. Nakoniec ma vzala na prechádzku, z ktorej sa ponáhľala domov, pretože príroda je síce pekná, ale žije v nej veľa hmyzu. Ešteže sme boli v odľahlých končinách a stretli sme iba jednu rodinku, pretože jej hysterické výkriky mohli budiť dojem, na nej niekto pácha násilie. A nik by neveril, že to bola iba muška, chrobáčik...




Komentáre

Obľúbené príspevky