Keď to nejde...

...tak to nejde:)
Spieva  sa v jednej piesni... Tak nejako tom bolo i na tomto mieste. Proste sa nedalo. Ale, čo sa budem vyhovárať, sa nechcelo! Fotiek do aleluja, zážitkov raz toľko, voľného času taktiež. Ale kto by už v dnešnej dobe zapínal PC, keď na net sa dostane kdekoľvek, aby si prezrel novinky na instagrame či na fb? A novinky na obľúbených blogoch si pozriem bleskovo  na mobile...
A potom mám pocit, že zanedbávam kúsok môjho ja, ktoré si povedalo, že si bude písať denník, aby som nezabudla...
Chronológiu  nechám za dverami, k letu sa vrátim inokedy.
Viac ma trápi, že zanedbávam i mojich rodičov. Ešteže sa môžem vyhovoriť na prácu - pracujem i cez víkendy, 12tky a keď som doma, som rada, že oddychujem! Otec ma príde občas pozrieť. Neuveriteľne vitálny muž. I keď sily a energie ubúda, stále ich má viac ako ja! Ako bol kedysi prísny na mňa a mojich bratov, tak je teraz mäkký na svoje vnúčatá:))))





Komentáre

Obľúbené príspevky