Trošku kultúry


Aby duch pookrial, v piatok som si vyrazila na plánovaný koncert Roba Opatovského v Trenčianskych Tepliciach na  kúpalisku Zelená Žaba. S Lenku.
Robo bol úúúúžasný, nálada výborná. Vôbec neľutujem. Jeho pesničky sa mi páčia, ale všimla som si, že keď verejne poviem, že sa mi páči Robo Opatovský, ľudia sa ošívajú- vraj ,,pesničky pekné, ale zdá sa im zženštelí a pod. :) Akoby sa hanbili priznať, že sa im páči. Dnes letí Spirit, Rytmus... Nič proti nim, pretože ja počúvam všetko, čo lahodí môjmu sluchu a nálade! A Robo bol boží!



Vedel rozprúdiť tanec, spolupracoval s publikom, odohral i čo neplánoval (tlaku fanúšičiek sa nedalo odolať:) ), bol nenútený, prirodzený. Počasie nám tiež vyšlo, čo je pridaná hodnota a ja som si povedala, že by som mala na kultúru chodiť častejšie!








 
 



Komentáre

Obľúbené príspevky