Dovolenka?


Na túto dovolenku som sa veľmi tešila. Pali tam chodí na rehabilitačný pobyt každý rok. Minulý rok ma tam vzal na jeden deň a vtedy som zistila, ako je tam super a aká som hlúpa, že to zakaždým odmietam, ísť tam. Takže tento rok - áno!
Ale človek mieni, osud mení.... dovolenka nahlásená...kolegyňa v práci problémy s členkom, práce vyše hlavy... Takže po nočnej do Piešťan, štyri dni krásneho voľna tam (babka u nás pri mládeži), potom odtiaľ do práce na dva dni... Ale oddýchla som si, užila som si slnka, vody, koľko sa dalo, nevarila som! no paráááda.


Hotel pekný, izby staršie, ale čisté, spoločenské priestory zariadené veľmi vkusne. Ale tá záhrada! Celé okolie je vysadené ako park. Všade samé kvety, stromy, trávnik. Dokonca i pri chodníku k bazénu stromčekové ruže!
Budúci rok je jasný a v žiadnom prípade si ten týždeň nenechám prerušiť! (no jasné, určite niekto v práci vypadne...som rada za moje 4 dni voľna)











Komentáre

Obľúbené príspevky