V boji proti ....

 
 čas nezastavím, ale pokúšam sa ho spomaliť. Priznám sa, že som márnivá a povrchná a záleží mi na výzore (mojom).40-tka na krku ma ťaží:) Vrásky sú a nočné smeny a ešte i 12tky sú na mne jasne viditeľné. Solárko pred niekoľkými rokmi urobilo svoje a nad obočím sa mi vyhodila pigmentová škvrna, ktorá nie a nie zmiznúť. Proste vek!
Vďaka citlivej pleti množstvo krémov neznesiem, pokusy nevyšli:). Excipial z lekárne je dlhoročná istota, celkom fajn je i Alverde z dm.
Teraz som však niekde našla (hľadaním niečoho prírodného proti vráskam), Modrú púpavu.
Vyrábajú čisto prírodnú kozmetiku, tak som riskla a objednala som si krém proti vráskam zo slimačieho extrétu. Omáčku okolo toho nebudem rozpisovať, kto chce, Modrú púpavu si nájde a prečíta si. A čistý arganový olej.
Musím povedať, že sa natieram už asi týždeň a výsledky sú -zatiaľ neviditené. Proste vek nezastavím!
Ale krém sa dobre vstrebáva, vôbec ma neštípu oči, ani pleť neťahá, nie je vysušená! Vôňa nič moc. Je na mňa silná. Ale zvykám si. Pripomína mi jelení loj na pery, balzam, ktorý bol jediný dostupný za čias môjho detstva. Myslím, že asi obsahuje tie isté zložky, ako onen balzam - v tej dobe sa v našej krajine, napriek , alebo vďaka jej uzatvoreným hraniciam používali produkty menej agresívne, viac bio a ani sme si to doteraz neuvedomovali. Proste boli sme 100 rokov za opicami, tam, kde sa teraz celý svet snaží dostať:)))) Bio, prírodné, handmade.

 
Arganový olej používam na ruky, vôňa nezvyčajná, drevitá. Ani jedno, ani druhé nepatrí do kategórie, že keď sa s tým žena natrie, tak sa za ňou vďaka vôni otočí nie každý chlap, ale každá iná žena.
Príjemný je však poznatok, že výrobok je prírodný. I jeho trvanlivosť je krátka. V každom prípade, po jeho minutí si určite ešte objednám.




Komentáre

Obľúbené príspevky