Márnivá


Jedna vec je na tomto hnusnom počasí pozitívna. A to, že môžem nosiť jeden z mojich obľúbených doplnkov. Tak, a teraz budem znieť úplne materialisticky, ako konzumná ženská, ktorá iba pozerá, čo  na seba:) No, ale veď som žena a ja si to priznám! Rada sa obliekam, rada sa pekne oblečiem a zálež mi na tom, ako vyzerám. Nepotrebujem drahé veci. Potrebujem vkusné veci. Potrebujem sa zladiť. Je to pre mňa tak dôležité, ako skladačka - kde dieliky zapadajú jeden do druhého... Nie životne, ale duševne áno. Všetko to záleží od môjho aktuálneho rozpoloženia. Je to  symbióza - farby, materiál, nálada. Harmonicky sa všetko musí dopĺňať. To však neznamená, že som márnivá! Práve naopak! So dokonalý zástanca pomalej módy:)(na tému Pomalá móda by som asi mohla napísať zvlášť článok:) ) Na mne si veru veľké reťazce nezgustnú:)
Dokonca i keď idem na turistiku. Nechcite vedie, koľko rokov majú moje topánky. Dvadsať!!!! alebo i viac?

Ale to som ďááááleko odbočila. Chcela som - môžem v tejto zime nosiť stále moje obľúbené doplnky - šatky (šále). Tento milujem. Má nádhernú takmer tmavomodrú farbu, je tak akurát krčivý, jemný, mäkký, istá bavlna a stál neuveriteľných 50 centov! Mám ho od jesene a teraz na jar som si kúpila z toho istého materiálu, za tú istú cenu zelený!


Komentáre

Obľúbené príspevky