Boho náhrdelník 2. a krajšia Ema


 Nestačila mi biela verzia, potrebovala som ešte čierny, rovnako ako by som rada jemne ružový, pertolejový, zelený....
U nás prší. Vraj ,,jar sa otvára dažďom,,. OK, beriem, nech prší, koľko chce, ale nech je teplejšie! Stále si opakujem, že je ešte iba február, takže príroda stále spí a teplo nemá nárok. Tak prečo nesneží?!Prečo prší?
 Dnes sme boli s Emou na ortodoncii. Lekárka veľmi milá a prívetivá. V kresle si Ema posedela asi 60 sekúnd. Toľko času stačilo na to, aby jej lekárka pozrela chrup, prehodila s ňou pár viet a objednala nás o mesiac na otlačky.
Hladná Ema po odchode z ordinácie vyhŕkla: ,,To som dve a pol hodiny čakala v čakáni, aby som počula že som pekná a budem ešte krajšia?! (v ordinácii nastali nejaké komplikácie, preto tak dlho). Chytil ma záchvat smiechu, len ľudia v čakárni boli akosi zamrznutí - asi sa pohoršovali nad pubertálnym správaním mojej dcéry.
Cestou domov sme zmokli ako dve sliepky. Máme to na tri kroky, tak načo si brať dáždnik... No prečo na nás niekto v oblohy lial krhlre vody, to neviem.
 


Komentáre

Obľúbené príspevky