Zhadzujeme kabáty


S vidinou skorej jari sme s Lenkou dostali ponuku nafotiť pre jeden butik ich jarné kúsky.  Upozornila som pani Janku, že profesionálne fotky nemôže očakávať, ale vykompenzujeme to nadšením a odhodlanosťou. Lenka však razantne odmietla stáť modelom, tak som sa na to odhodlala ja, s tým, že ona bude za objektívom. Napriek tomu, že som sa pripravila - natiahla som na seba i silonky a do tašky som zbalila tenisky i lodičky, hviezdy to zvrátili naopak a moja drahá Lenka sa mi začala vyhrážať, že mi to vráti a dočkám sa pomsty:).
Poňali sme to však s humorom a dobre sa  pobavili, nasmiali a zoznámili s novými ľuďmi, čo je pre mňa baterkou do života. Deň sme ukončili s pani Jankou (s ktorou sme si potykali), na kávičke v Kuki kaviarni.
.Jar pomaličky prichádza a dúfam, že takéto počasie, keď môžem nosiť jarník či tenkú bundu a šatky, ešte chvíľu vydrží a neprehupne sa o hneď do horúcich letných dní. Zopár vecí si viem predstaviť i na sebe, najmä tie šatky, na ktoré mám úchylku.













Komentáre

Obľúbené príspevky